Αρχείο ημέρας 17 Απριλίου 2021

ΑSOS για όλους

 ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 8ΟΥ ΓΕΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΣΤΟ 10Ο ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΌ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ – ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

   Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η συμμετοχή του σχολείου μας στο 10ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, που υλοποιήθηκε φέτος Διαδικτυακά στις 15-17 Απριλίου.  Στο Φεστιβάλ αυτό, που θα πρέπει να τονίσουμε πως δεν έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα, παρουσιάζονται έργα μαθητών όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, που υλοποιήθηκαν την τρέχουσα σχολική χρονιά, στο πλαίσιο μαθημάτων Πληροφορικής που διδάσκονται στα σχολεία. Πολλές οι εργασίες που ξεχώρισαν, μία απ’ αυτές ήταν και η δική μας. Πρόκειται για την  ASOS (All-in-one Services Outdoor Suite) η οποία περιλαμβάνει μια σουίτα εφαρμογών για συσκευές Android, που αποτελούν τον… Άσο στο μανίκι  κάποιου που βρίσκεται σε κίνδυνο και όχι μόνο,  σε εξωτερικό κυρίως αλλά και εσωτερικό χώρο. Με την εκτέλεσή της, ο χρήστης καλείται, με εύκολο  και γρήγορο τρόπο, να επιλέξει ανάμεσα στη χρήση του Φακού (Torch) της συσκευής ή μιας πυξίδας (Compass) που του δείχνει το Μαγνητικό Βορρά ή μιας εφαρμογής, που του προβάλλει το ακριβές στίγμα του και πού ακριβώς βρίσκεται αυτό πάνω στο χάρτη (GPS INFO), και τέλος, ενός κουμπιού πανικού (Panic Button),  το οποίο αναλαμβάνει να αποστείλει σύντομο μήνυμα κινδύνου με τα στοιχεία του στίγματος σε τηλεφωνικό αριθμό, που έχει οριστεί από πριν. Λειτουργική και εύκολη στη χρήση, μπορεί να αποτελέσει ένα αληθινό εργαλείο στα χέρια, όποιου βρεθεί σε ανάγκη.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη δωρεάν (στο σύνδεσμο: www.tinyurl.com/Asosapplication) και μπορεί ο καθένας να την εγκαταστήσει στη συσκευή του.

   Στο σύντομο χρόνο που μας διατέθηκε στο Φεστιβάλ, οπτικοποιήσαμε τη δουλειά μας και, μέσω ενός video (https://www.youtube.com/watch?v=UXsFyjt–xw), δείξαμε τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες της ASOS. Τα παιδιά επίσης εξήγησαν πώς οδηγηθήκαμε στην ιδέα αυτής της εργασίας, τι δυσκολίες αντιμετώπισαν, ποια εργαλεία χρησιμοποιήθηκαν για την υλοποίησή της, καθώς και ποιες οι μελλοντικές επεκτάσεις της. Ανέφεραν τέλος, ποια ήταν τα οφέλη που αποκόμισαν και εξήγησαν γιατί είναι θετικό να συμμετέχουν οι μαθητές σε τέτοιες εργασίες, παροτρύνοντας τους συμμαθητές τους να το κάνουν.

   Η ομάδα μας θα ήθελε να ευχαριστήσει τη Διεύθυνση του σχολείου, το Σύλλογο Διδασκόντων και όλη τη σχολική μας κοινότητα, που με τόση θέρμη μάς αγκάλιασε και ήταν αρωγοί και εμψυχωτές σε κάθε βήμα της προσπάθειάς μας. Το αποτέλεσμα αυτής ήταν να αποδειχθεί για άλλη μια φορά πως το Δημόσιο σχολείο, ακόμα και σε καιρούς δύσκολους, που ίσως κυριαρχεί η απαισιοδοξία, η κούραση και η απογοήτευση καμιά φορά, μπορεί να παράξει – και το κάνει- σπουδαία πράγματα για τα παιδιά, τους γονείς αλλά και τους εκπαιδευτικούς. Η πολιτεία οφείλει να επενδύσει στη μόρφωση και την παιδεία των νέων, που περνάει μέσα από τη στήριξη των εκπαιδευτικών και την επένδυση σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό των σχολείων, όπου οι ανάγκες είναι τεράστιες.

«Η ευτυχία του ανθρώπου συνίσταται στη μόρφωση και στην παιδεία και όχι στα αγαθά που δίνει και παίρνει η τύχη.»  Πλούταρχος.

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

Α1:   ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ,        ΒΕΤΟΥΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ,              

        ΒΕΛΗΒΑΣΑΚΗ ΙΟΚΑΣΤΗ,       ΕΡΓΑΖΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ 

Α2:   ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗ ΜΗΝΩΑ-ΕΛΕΝΗ,      ΞΗΡΟΥΧΑΚΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΧΟΥΡΔΑΚΗΣ (ΠΕ86)

Σπουδάζω με Υποτροφία στην Κρήτη στα Τμήματα του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

Σας ενημερώνουμε ότι το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο προσφέρει στους επιτυχόντες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2021 πρωτοετείς φοιτητές 40 υποτροφίες  καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών τους με μοναδικό κριτήριο επιλογής την επίδοσή τους.

Πατήστε εδώ για να δείτε τα σχετικά έγγραφα.

3οι Παγκρήτιοι Μαθητικοί Αγώνες Ρητορικής Τέχνης


Σας ενημερώνουμε ότι ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Ρεθύμνου, το Τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, οι ΣΕΕ Φιλολόγων Κρήτης, η Ελληνική Ένωση για την Προώθηση της Ρητορικής στην Εκπαίδευση και η Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνου, με την υποστήριξη του ΠΕΚΕΣ Κρήτης και υπό την αιγίδα του ΥΠΑΙΘ, συνδιοργανώνουν τους 3ους Παγκρήτιους
Μαθητικούς Αγώνες Ρητορικής Τέχνης, για μαθητές Γυμνασίου και
Λυκείου, οι οποίοι θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά το
Σαββατοκύριακο 17-18 Απριλίου 2021.

Πατήστε εδώ για να δείτε τα σχετικά έγγραφα.

Ενημέρωση για τον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Φυσικής Λυκείου «Αριστοτέλης» 2021

Σας ενημερώνουμε ότι το Πανεπιστήμιο Αθηνών / Τμήμα Φυσικής και η Ελληνική Εταιρεία Φυσικής για την Επιστήμη και την Εκπαίδευση, συνδιοργανωτές του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Φυσικών / Φυσικής «Αριστοτέλης» 2021 τροποποιούν τον τρόπο και την ημερομηνία διενέργειάς του, αποσκοπώντας αποκλειστικά σε ασφαλέστερη για την υγεία των μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών (και γονέων) διεξαγωγή του.

Ειδικότερα, ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φυσικών / Φυσικής «Αριστοτέλης» 2021 θα διεξαχθεί για το Λύκειο με φυσική παρουσία την Τρίτη 11/05/2021 , τις δύο τελευταίες διδακτικές ώρες, εφόσον λειτουργούν τα σχολεία, στις τάξεις των μαθητών/τριών και όχι σε εξεταστικά κέντρα, μετά από σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων. Τα θέματα θα σταλούν διαδικτυακά στα σχολεία και δεν θα αξιολογηθούν ανταγωνιστικά, αλλά θα συμβάλουν στη διεύρυνση και εμπλουτισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας, καθώς και την άσκηση των μαθητών/τριών σε πραγματικά θέματα και σε πραγματικές διαγωνιστικές συνθήκες (ίσως και ως προσομοίωση διαγωνίσματος).
Οι δηλώσεις συμμετοχής μαθητών/τριών θα συνεχιστούν κανονικά από τα σχολεία.

Πατήστε εδώ για να δείτε το σχετικό έγγραφο.

Έκκληση για στήριξη μαθητικής ομάδας για πρόκριση σε Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Στατιστικής

Σας ενημερώνουμε οτι η ομάδα τριών μαθητών του Πρότυπου Γενικού Λυκείου της πόλης μας, (Ιάσονας Πάσσαμ, Αλέξανδρος Πεδιαδιτάκης  
Χαράλαμπος Φαλιακάκης) με την εποπτεία του υπεύθυνου καθηγητή, κου 
Αλέξανδρου Συγκελάκη, συμμετείχαν και διακρίθηκαν στον 4ο Πανελλήνιο 
Διαγωνισμό Στατιστικής, που διοργάνωσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή 
(ΕΛΣΤΑΤ) σε εθνικό επίπεδο. Διεκδικούν πλέον, μία θέση στον Ευρωπαϊκό 
Διαγωνισμό Στατιστικής της Eurostat, αλλά για να συμμετάσχουν σε 
αυτόν, πρέπει το βίντεο που ετοίμασαν, να συγκεντρώσει τις 
περισσότερες ψήφους κοινού, στο κανάλι της ΕΛΣΤΑΤ στο YouTube.

 Η ομάδα που το βίντεό της, από τις 12 έως τις 22 Απριλίου 2021 και 
ώρα 10:00 π.μ., συγκεντρώσει τα περισσότερα “likes” από τα 5 που έχουν 
προκριθεί από την προηγηθείσα φάση, θα αποκτήσει αυτό το δικαίωμα 
συμμετοχής, μέσω του Βραβείου Κοινού.

 Πατήστε εδώ για να δείτε το βίντεο.

 Σας παρακαλούμε πολύ, λοιπόν, επειδή έχει γίνει εξαιρετική προσπάθεια από πλευράς μαθητών, και δεδομένου ότι είναι η μοναδική ομάδα που διακρίθηκε από την Περιφέρεια Κρήτης στον εν λόγω διαγωνισμό, να στηρίξετε την παραπάνω ψηφοφορία και να προβείτε στην περαιτέρω προβολή του βίντεο και της αντίστοιχης ψηφοφορίας (αναρτήσεις σε social media, ιστοσελίδες κλπ).