Αρχείο ημέρας 10 Απριλίου 2021

Δια ζώσης επαναλειτουργία του σχολείου, Δευτέρα 12 Απριλίου 2021

Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 12 Απριλίου 2021 το σχολείο μας θα επαναλειτουργήσει στο φυσικό του χώρο σύμφωνα με το ωράριο διεξαγωγής  μαθημάτων και διαλειμμάτων του ωρολόγιου προγράμματος, την κατανομή των τμημάτων της Α’, Β’ και Γ’ τάξης στις αίθουσες διδασκαλίας που ίσχυαν πριν τη διακοπή της δια ζώσης λειτουργίας του και το ωρολόγιο πρόγραμμα που ισχύει από την 1η Μαρτίου 2021.Το Κυλικείο του σχολείου θα λειτουργεί επίσης κανονικά.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ για την επαναλειτουργία των Λυκείων στα ήδη ισχύοντα μέτρα πρόληψης και προστασίας από τον κορωνοϊό προστίθεται άλλο ένα σημαντικό, προληπτικό μέτρο: η διενέργεια αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου (self tests) δύο φορές την εβδομάδα για κάθε μαθητή και εκπαιδευτικό Λυκείου, προκειμένου να εξασφαλιστεί η μέγιστη δυνατή προστασία της εκπαιδευτικής κοινότητας. Στον παρακάτω σύνδεσμο https://youtu.be/uqy9EtE1uuE θα βρείτε οδηγίες για τη χρήση των self tests.

Σας υπενθυμίζουμε ότι:

-Όλοι οι  μαθητές/τριες  πρέπει να βρίσκονται  στην αίθουσα διδασκαλία τους στις  08:10.

-Οι μάσκες για όλους, μαθητές και καθηγητές, μέλη  ΕΕΠ και ΕΒΠ,  διοικητικό και λοιπό προσωπικό είναι υποχρεωτικές σε όλους τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους του σχολείου. Επίσης οι μαθητές καλό είναι να διαθέτουν και δεύτερη μάσκα στην σχολική τους τσάντα για πιθανή αντικατάσταση της μάσκας  που φορoύν λόγω φθοράς ή ύγρανσής της. Οδηγίες για τη σωστή χρήση μάσκας  ΕΔΩ

– Οι κανόνες υγιεινής και προστασίας από τον COVID-19, όπως έχουν ανακοινωθεί από τον ΕΟΔΥ ΕΔΩ και το Υπουργείο Παιδείας  ΕΔΩ.

– Το self-testing είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την προσέλευση μαθητών, εκπαιδευτικών, μελών  ΕΕΠ – ΕΒΠ,  διοικητικού και λοιπού προσωπικού του σχολείου μας, και θα πρέπει να γίνεται δύο φορές την εβδομάδα, πριν την έναρξη των μαθημάτων  τη Δευτέρα και Πέμπτη. Ο έλεγχος συνιστάται να διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στην σχολική μονάδα. Για τους ανήλικους μαθητές/τριες ο έλεγχος θα διενεργείται υπό την επιμέλεια και επίβλεψη των γονέων/κηδεμόνων τους.

– Γονείς, ενήλικοι μαθητές, εκπαιδευτικοί,  μέλη  ΕΕΠ και ΕΒΠ,  διοικητικό και λοιπό προσωπικό θα δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test μέσω της πλατφόρμας  https://self-testing.gov.gr, στην οποία θα εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test.

– Για τους μαθητές, θα εκδίδεται σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr. Οι μαθητές θα φέρουν τη σχολική κάρτα αρνητικού αποτελέσματος μονίμως μαζί τους και θα την  επιδεικνύουν  στους εκπαιδευτικούς την πρώτη ώρα της Δευτέρας και της Πέμπτης ή οποτεδήποτε τους ζητηθεί. Για τους εκπαιδευτικούς, μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ,  διοικητικό και λοιπό προσωπικό θα εκδίδεται η δήλωση αρνητικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας  https://self-testing.gov.gr.

– Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, οι γονείς, οι ενήλικοι μαθητές και εκπαιδευτικοί, μέλη  ΕΕΠ και ΕΒΠ,  διοικητικό και λοιπό προσωπικό θα μπορούν να γράφουν μια χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα/δήλωση αρνητικού αποτελέσματος.

– Για τους μαθητές, θα δηλώνεται το θετικό αποτέλεσμα στη σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr, με την οποία θα μπορεί να μεταβούν σε δημόσια δομή για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid test. Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα  https://self-testing.gov.gr. Για τους εκπαιδευτικούς, μέλη  ΕΕΠ και ΕΒΠ,  διοικητικό και λοιπό προσωπικό θα εκδίδεται η δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr, με την οποία θα μπορεί να μεταβούν σε δημόσια δομή για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid test.

– Αν το επαναληπτικό τεστ είναι θετικό, θα ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι αρνητικό, οι μαθητές, εκπαιδευτικοί, τα μέλη  ΕΕΠ και ΕΒΠ, το διοικητικό και λοιπό προσωπικό θα λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το σημείο εξέτασης και θα επιστρέφουν στο σχολείο.

– Για οποιαδήποτε πρόβλημα και σε περίπτωση απουσίας μαθητή/τριας από το σχολείο παρακαλώ να ενημερώνετε με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) ή τηλεφωνικά το σχολείο.

Πατήστε εδώ για να δείτε τη σχετική εγκύκλιο.

Πατήστε εδώ για να δείτε το ωρολόγιο πρόγραμμα.

Πατήστε εδώ για να δείτε την κατανομή των τμημάτων της Α’, Β’ και Γ’ τάξης στις αίθουσες διδασκαλίας του σχολείου.

Πατήστε εδώ για να δείτε το ωράριο διεξαγωγής  μαθημάτων και διαλειμμάτων του ωρολόγιου προγράμματος του σχολείου.