Σας ενημερώνουμε οτι από Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020 ισχύει
το επικαιροποιημένο ωράριο διεξαγωγής μαθημάτων και διαλειμμάτων του ωρολόγιου προγράμματος ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ εξ αποστάσεως εκπ/σης του σχολείου.
Πατήστε εδώ για να το κατεβάσετε.
Σας ενημερώνουμε οτι από Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020 ισχύει
το επικαιροποιημένο ωράριο διεξαγωγής μαθημάτων και διαλειμμάτων του ωρολόγιου προγράμματος ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ εξ αποστάσεως εκπ/σης του σχολείου.
Πατήστε εδώ για να το κατεβάσετε.
Σας ενημερώνουμε για το Ωρολόγιο Πρόγραμμα που ισχύει από τη Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2020 στο σχολείο μας.
Πατήστε εδώ για να το κατεβάσετε.
Σας ενημερώνουμε οτι το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους και η Γενική Γραμματεία Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων (ΓΓΟΠΙΦ) διοργανώνουν τον 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ψηφιακών Ταινιών με τίτλο: «Το Φύλο σε Πρώτο Πλάνο» Θέμα του Διαγωνισμού είναι η παραγωγή ψηφιακών ταινιών σχετικά με την ανάγκη εξάλειψης των κάθε είδους έμφυλων στερεότυπων, διακρίσεων και ανισοτήτων λόγω φύλου, σεξουαλικής επιλογής και ταυτότητας φύλου και τον σεβασμό εν γένει της ανθρώπινης ύπαρξης ανεξάρτητα και πέρα από τις διαχωριστικές ταξινομικές κατηγορίες μεταξύ των οποίων και το φύλο.
Ταυτόχρονα, μέσα από τη διαδικασία του Διαγωνισμού, το ζητούμενο είναι οι μαθητές και μαθήτριες να οδηγηθούν για να δημιουργήσουν τη δική τους ταινία –από την ιδέα και το σενάριο μέχρι τομοντάζ και την τελική επεξεργασία.
Πατήστε εδώ για να δείτε την Προκήρυξη.
Σας ενημερώνουμε για την έγκριση του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού με τίτλο «Κόμικς/animation», του ΑΜΚΕ «Πολικός Αστέρας – Οργανισμός για την Τέχνη και τον πολιτισμό, για το σχολικό έτος 2020- 2021»
O Διαγωνισμός, διοργανώνεται από την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Πολικός Αστέρας- Οργανισμός για τον πολιτισμό, την τέχνη και την εκπαίδευση απευθύνεται σε μαθητές/τριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των τύπων των σχολείων της χώρας.
Οι μαθητές/τριες μπορούν να συμμετέχουν στον διαγωνισμό μέσω της δημιουργίας κόμικς (γελοιογραφία, κόμικς, strip) ή ενός μικρού animation σε θέματα ελεύθερης επιλογής τους από τις προτεινόμενες ενότητες
α) «παρατηρώ, καταγράφω, και παίρνω θέση για όσα γίνονται στο φυσικό περιβάλλον», β) «κάθε οικογένεια έχει μια ιστορία μετανάστευσης», γ) «μια κραυγή για την ειρήνη».
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το σχετικό έγγραφο