Σκοπός του διαγωνισμού είναι η συμμετοχή των μαθητών σε μια συνεργατική και δημιουργική διαδικασία για την ανάπτυξη ενός υπολογιστικού παιχνιδιού στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, καλλιεργώντας και προάγοντας την αλγοριθμική σκέψη και τον πειραματισμό με βασικές προγραμματιστικές δομές.
Ο φετινός διαγωνισμός για το σχολικό έτος 2016-17 έχει θέμα: «Ελληνική Μυθολογία ? Scratchάροντας με ένα μύθο» και ειδική θεματική με τίτλο «Ελληνική Μυθολογία και Καζαντζάκης».
Για περισσότερες πληροφορίες…http://festman.schoolab.gr/festival/19